
Inici - Activitats - Raquetes de neu - Excursió amb raquetes de neu al refugi d' ulldeter
Excursió amb raquetes de neu al Refugi d' Uldleter:
Excursió amb raquetes de neu al Refugi d' Uldleter:
Situada al Ripollès, aquesta ruta circular que us proposem és ideal per a totes les edats. Si voleu introduir-vos en aquest apassionant món, que és el de les raquetes de neu, aprendre com fer servir el material, com s'ha de col·locar i com progressar, apunteu-vos! Descobrirem racons del Parc Natural de les Capçaleres del Ter i del Freser, que de ben segur no us deixarà indiferents. En aquesta ruta circular passarem també per llocs de molt d'interès, com és el refugi d'Ulldeter, un referent de l'alpinisme. Des d'allà visualitzarem les vies d’escalades més famoses que es fan, quins cims ens envolten i també passarem pel refugi antic d'Ulldeter. Allà ens explicaran com es feia servir aquest refugi i la seva història, que de ben segur que ens sorprendrà! Com a colofó d’aquesta ruta, arribarem al naixement del riu Ter, d'aquí el nom de les pistes d'esquí de Vallter 2000, on amb l'ajuda del guia aprendrem una mica de la flora i la fauna tan diverses que ens envolten.
Segur que no us ho voldreu perdre: veniu i gaudiu de les capçaleres del Ter i del Freser amb nosaltres!
Itinerari: Aparcament refugi ulldeter-refugi ulldeter-refugi antic de ulldeter-naixament riu ter-refugi ulldeter-aparcament ulldeter.
Desnivell: 300 metres,
Durada: 3 hores.
Dificultat: Iniciació.
Material que cal portar: Ulleres de sol (factor de protecció mínim 3 o 4), botes altes de muntanya impermeables, dos o tres parells de mitjons gruixuts, pantalons i samarreta tèrmica (primera capa), pantalons que abriguin (segona capa), jaqueta i pantalons impermeables (tercera capa), guants impermeables, uns altres guants que abriguin i uns de recanvi, frontal, roba de recanvi, motxilla de muntanya d'uns 30 litres.
Menjar que s'ha de portar: S'ha de portar aigua (com a mínim una cantimplora d'un litre), per menjar barretes, un o dos entrepans com a mínim i alguna peça de fruita.
Punt de trobada: Quedarem a l'aparcament inferior de Vallter 2000.
Dins del preu de la sortida està inclós:
-
Guiatge de l'activitat amb guia/es titulats i assessorament.
-
Assegurança de responsabilitat civil (RC) i d'accidents.
-
Reportatge fotogràfic.
El que no entra al preu:
-
Àpats i begudes de més.
-
Transport.
-
Tot el que no s'ha anomenat.
Preus:
-
1 persona: 120€/pers.
-
2 persones: 60€/pers.
-
3 a 4 persones: 50€/pers.
-
5 a 6 persones: 40€/pers
-
Més de 6 persones:40 €/pers.
(Dins del preu entra el lloguer del material)
Per a més informació consulteu.